Ηλεκτρονική αγορά & Πληρωμή

1. Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;

Όχι απαραίτητα. Σας δίνεται η δυνατότητα να κάνετε αγορές, ως απλός επισκέπτης χωρίς να δημιουργήσετε λογαριασμό. Σε αυτήν την περίπτωση θα χρειαστούμε μόνο το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνο σας προκειμένου να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε σωστά την παραγγελία σας.

2. Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Η διαδικασία της παραγγελίας σας είναι πολύ απλή και μπορείτε να την πραγματοποιήσετε με 3 τρόπους :

  1. Μέσω της ιστοσελίδας μας Καταχωρώντας την παραγγελία σας online όλο το 24ωρο στο happyflowers.gr, έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα στις κατηγορίες : Λουλούδια και Φυτά. Βρείτε τα προϊόντα της προτίμησής και προσθέστε τα στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών σας. Έχετε την δυνατότητα να προσθέσετε σε αυτό όσα προϊόντα εσείς επιθυμείτε. Σε κάθε προϊόν που επιλέγετε θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία του παραλήπτη (Όνομα-Επώνυμο-Διεύθυνση-Τηλέφωνο) και το κείμενο για την ευχετήρια κάρτα που θέλετε να συνοδεύει την παραγγελία σας. Όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας πατάτε “ΤΑΜΕΙΟ”. Είναι σημαντικό να συμπληρώσετε σωστά τα στοιχεία του παραλήπτη για να μπορέσουμε να παραδώσουμε έγκαιρα την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία δε μπορεί να σταλεί λόγο λάθους στα στοιχεία αποστολής που μας έχετε δώσει, ο πελάτης είναι ο μοναδικός υπεύθυνος. Ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται θα ολοκληρώσετε άμεσα τις αγορές σας.
  2. Μέσω Τηλεφώνου Καλώντας μας στο τηλέφωνο 210 5692660 από Δευτέρα έως Κυριακή  09:00 πμ – 21:00 μμ  ή με email στο info@happyflowers.gr
  3. Με την φυσική παρουσία σας στο κατάστημα μας Μπορείτε να περάσετε από το κατάστημά μας Δημοκρατίας 71 Αιγάλεω, 12244 και να δείτε από κοντά τα προϊόντα μας.

3. Έκανα την παραγγελία μου αλλά ξέχασα να γράψω ευχετήρια κάρτα. Τι γίνεται;

→ Αν η παραγγελία σας είναι για την επόμενη ημέρα καλέστε μας στο 210 5692660 να μας πείτε τις ευχές που θέλετε να γράψουμε.

→ Αν η παραγγελία σας είναι για την ίδια ημέρα ενδέχεται να έχει φύγει από το κατάστημα και θα παραδοθεί στον παραλήπτη ως ανώνυμη. Παρόλα αυτά καλέστε μας για να σας βοηθήσουμε, πιθανότατα να προλάβουμε τον οδηγό να ενημερώσει έστω προφορικά τον παραλήπτη. Ακόμα και αν έχει ήδη παραδοθεί μπορούμε  να καλέσουμε τον παραλήπτη και να τον ενημερώσουμε ότι πρόκειται για εσάς.

Πληρωμή παραγγελίας

1. Πως μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή για κάποια παραγγελία μου;

Η πληρωμή σας μπορεί να γίνει με 4 διαφορετικούς τρόπους:

  1. Με αντικαταβολή
  2. Πληρωμή της παραγγελίας σας στο φυσικό μας κατάστημα.
  3. Πληρωμή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό
  4. Πληρωμή με πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη κάρτα

Για περισσότερες λεπτομέρειες, σχετικά με τον τρόπο πληρωμής που θα επιλέξετε, μπορείτε να ανατρέξετε στη σελίδα Τρόποι Πληρωμής.

2. Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

Δεν υπάρχει καμία χρέωση μεταφορικών.

Οι αποστολές παραδίδονται ΔΩΡΕΑΝ σε όλο το λεκανοπέδιο Αττικής. Οι τιμές στα προϊόντα που βλέπετε είναι και οι τελικές τιμές χρέωσης. Δηλ. αν έχετε επιλέξει να παραδώσουμε ένα Λευκό-ροζ μπουκέτο 35,00 € στο Περιστέρι, η τελική σας χρέωση είναι 35,00€. Καμία επιπλέον ή κρυφή επιβάρυνση δεν υπάρχει. Οι τιμές που αναγράφονται στα προϊόντα συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ; Όλες οι τιμές προϊόντων που εμφανίζονται στο eflowers.gr συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ.

Παράδοση παραγγελίας

Πότε γίνεται η παράδοση;

Η παραγγελία σας παραδίδεται αυστηρά και μόνο την επιθυμητή ημέρα και ώρα που μας υποδείξατε. Εκτός και αν ο παραλήπτης με τον οποίο ερχόμαστε σε τηλεφωνική επικοινωνία πριν την παράδοση ζητήσει άλλη ώρα ή μέρα. Σε περίπτωση που αλλάξει κάτι ενημερώνεστε τηλεφωνικά ή με email.

Παραδίδουμε καθημερινά από τις 10:00 π.μ. έως τις 21:00 μ.μ.

Θέλω να παραδοθεί αυθημερόν η παραγγελία μου. Πόσες ώρες νωρίτερα θα πρέπει να έχω κάνει την καταχώρηση της;

⇒ Για να σταλεί αυθημερόν η παραγγελία σας, θα πρέπει να έχει καταχωρηθεί στο σύστημα μας μέχρι τις 17:00μ.μ. Οι παραγγελίες που καταχωρούνται μετά τις 17:00μ.μ. αποστέλλονται την επόμενη ημέρα σε συνεννόηση με τον παραλήπτη.

⇒ Για παραδόσεις πριν τις 10:00 π.μ. ή μετά τις 21:00 μ.μ., θα πρέπει να υπάρξει έγκαιρη τηλεφωνική συνεννόηση από την πλευρά σας ώστε να σας επιβεβαιώσουμε εάν είναι εφικτή η παράδοση. Εάν δεν υπάρξει τηλεφωνική ενημέρωση και έχετε καταχωρήσει κανονικά την παραγγελία σας δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την διεκπεραίωση της παραγγελίας. Το ίδιο ισχύει και για παραδόσεις μέχρι συγκεκριμένη ώρα (πχ να παραδοθεί μέχρι τις 10:30 π.μ).

⇒ Για ραντεβού ακριβείας, πχ. αν θέλετε να παραδώσουμε ακριβώς στις 15:15 μ.μ. θα πρέπει να το γνωρίζουμε 5-6 ώρες νωρίτερα.

⇒ Εάν επείγει να παραδοθεί η παραγγελία σας μέσα σε μία ώρα (πχ είναι 20.00μ.μ. το βράδυ και εσείς θέλετε να παραδοθεί μέχρι τις 21:00μ.μ.), πιθανότατα να είναι εφικτό μόνο κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης. Εάν δεν υπάρξει τηλεφωνική συνεννόηση και ενημέρωση, η παραγγελία σας θα παραδοθεί την επόμενη ημέρα σε συνεννόηση με τον παραλήπτη.

Γενικά μπορούμε να παραδώσουμε οποιαδήποτε ώρα και όσο πιο σύντομα εσείς επιθυμείτε, αρκεί να υπάρξει σωστή και έγκαιρη τηλεφωνική ενημέρωση από την πλευρά σας.

Επικοινωνείτε πάντα με τον παραλήπτη για την παράδοση;

Για την ασφαλή και έγκαιρη παράδοση, επικοινωνούμε πάντα τηλεφωνικά με τον παραλήπτη ώστε να επιβεβαιώσουμε ώρα, διεύθυνση και ημέρα παράδοσης.

⇒ Εάν δεν επιθυμείτε να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί του, ενημερώστε μας τηλεφωνικά στο 210 5692660 ή σημειώστε το στις παρατηρήσεις της παραγγελίας σας. Αυτόματα αναλαμβάνετε και την ευθύνη σε περίπτωση απουσίας ή λανθασμένων στοιχείων του παραλήπτη. Τι γίνεται στην περίπτωση που ο παραλήπτης απουσιάζει; Σας ενημερώνουμε τηλεφωνικά, η παραγγελία επιστρέφεται στο κατάστημα και προγραμματίζεται για δεύτερη παράδοση σε συνεννόηση πάντα με τον παραλήπτη. Κάνετε αποστολές λουλουδιών σε εξωτερικό και επαρχία; Όχι δεν αποστέλλουμε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος παραγγελίες σε επαρχία και εξωτερικό. Παραδίδουμε αποκλειστικά και μόνο σε περιοχές εντός λεκανοπεδίου Αττικής.

Aκύρωση παραγγελίας

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και το ποσό επιστροφής σας εξαρτάται καθαρά από το στάδιο ετοιμασίας και επεξεργασίας της παραγγελίας σας.

Η παραγγελία σας ετοιμάζεται περίπου 2-3 ώρες πριν παραδοθεί.

1.Σας επιστρέφεται 100% το ποσό χρέωσης:

→ αν υπάρξει έγκαιρη ακύρωση 3 ώρες πριν την παράδοσή της

→ σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την παράδοση της παραγγελιάς σας.

2. Σας επιστρέφεται το 50% του ποσού χρέωσης :

→ αν η παραγγελία σας είναι προς παράδοση

→ αν έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία ετοιμασίας και τα λουλούδια δεν μπορούν να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση

→ αν ο παραλήπτης δεν δεχτεί να λάβει το προϊόν. Και στις δύο περιπτώσεις (1&2) η ακύρωση πρέπει να γίνεται τηλεφωνικά στο 210 5692660.

Γιατί έλαβα μήνυμα ότι η παραγγελία μου ακυρώθηκε;

Η παραγγελία σας ακυρώνεται σε τρεις περιπτώσεις:

  • Δεν πραγματοποιήθηκε η πληρωμή της οπότε και ακυρώνεται αυτόματα από το σύστημα.
  • Μας το ζητήσατε εσείς.
  • Δεν είναι εφικτή η παράδοση της είτε στο χρόνο είτε στην περιοχή που ζητήσατε.